fbpx

המדריך המלא לבחירת נעל עקב

Perhaps the most common symptom among disengaged employees is their sense of being ‘cogs in the machine’.

ללא ספק, נעלי עקב הן אחד מסוגי הנעליים הנפוצים ביותר במתלתחה של כל אישה.
על מנת להנות מהיתרונות הנלווים לנעילת נעלי עקב ועדיין להרגיש בנוח אנחנו ממליצות לכן לקרוא את המדריך הבא!

נעלי עקב – כל היתרונות

נעילת נעלי עקב מעניקה לכל אישה באשר היא מגוון רחב של יתרונות כגון: נעלי העקב מאריכות את מראה הגוף ובכך הן מייצרות מעין מראה רזה יותר של מבנה הגוף, נעלי העקב מעניקות מראה נשי ומטופח היכול להתאים לכל סגנון לבוש, נעלי העקב משדרגות את ההופעה החיצונית ואפילו ברמה הפסיכולוגית נעלי העקב תורמות לביטחון ולהעצמה הנשית של כל אחת ואחת מביניכן.

כיצד לבחור נעלי עקב?

על מנת ליהנות מכל היתרונות הנלווים לנעילת נעלי עקב ועדיין להרגיש בנוח בתוך נעלי העקב, אנו ממליצות לכל אחת ואחת מביניכן, לבחור את זוג נעלי העקב הבא שלה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון:

  • זכרו שככל ששיפוע הנעל גדול יותר כך הנעל תהיה לכן נוחה פחות- הקפידו לבחור בנעלי עקב בעלות שיפוע קטן יותר וזאת מכיוון שככל ששיפוע הנעל הינו גדול יותר כך הרבה פחות נוח להתהלך בהן.
  • בחרו עקב בגובה ממוצע המקנה יציבות בהליכה- ידוע כי שככל שעקב הנעל הינו גבוה יותר כך היציבות הולכת ופוחתת ולכן אנו ממליצות לכן לא לרכוש נעלי עקב בעלות עקב גבוה מדי. לעיתים דווקא עקב בגובה של 4 עד 7 ס”מ יכול להיות מושלם עבורן ולספק לכם יציבות מרבית בזמן שאתן צועדות על נעלי העקב החדשות שלכן.
  • עובי העקב גם משפיע על היציבות והנוחות– עקב רחב יותר הינו יציב ונוח יותר מאשר עקב דק ולכן לכל אילו מביניכן אשר אינן מרגישות ממש בנוח על נעלי עקב מומלץ לרכוש נעלי עקב מסוג וודג’ שהוא למעשה עקב הנמשך לאורך כל הנעל. לאילו מביניכם “הרגילות” להתהלך על עקבים, אנו ממליצים לרכוש נעלי עקב בעלות עקב ברוחב של 2-3 ס”מ.
  • ממה עשוי העקב- פרמטר נוסף אותו אנו ממליצות לבדוק כאשר אתן רוכשות זוג נעלי עקב חדשות הינו חומר הגלם ממנו עשוי העקב. עקבים המיוצרים מחומרים כגון: מתכת, ברזל או עץ, ידועים כעקבים פחות נוחים וזאת לנוכח המשקל הרב (יחסית) של העקב. ברוב המקרים, עקב המיוצר מגומי קשיח הינו עקב הנלווה לנעל עקב נוחה וקלה יותר.
  • המבנה הפנימי של הנעל- בכל הנוגע למבנה הפנימי של הנעל חשוב קודם כל לרכוש נעליים התואמות למידות כף הרגל. בנוסף, חשוב לוודא שהנעל הינה בעלת חלק פנימי מרופד ונוח.

מספר טיפים מעשיים לאילו מביניכן המעוניינות להתחיל להתהלך על עקבים

במידה ואתן טעם התנסיתן בחוויית ההליכה על נעלי עקב, אנו ממליצות לכך להתחיל בקטן ובטוח ולרכוש נעל עקב נשית בעלת עקב רחב וקטן יותר ולאורך זמן להרשות לעצמכן לעלות על נעלי עקב בעלות עקב דק וגבוה יותר. כמו כן, תרגלו את ההליכה לאט לאט וזכרו שהליכה על גבי עקבים היא עניין של תרגול. עם הזמן אנו מבטיחות לכן שגם אתן תוכלו לצעוד למרחקים ארוכים עם נעלי העקב…