fbpx

הנעל שוב התלכלכה? טיפים לשמירת ניקיון הנעל

נעליים מהווים את אחד מפריטי הלבוש האהובים ביותר ובכל מלתחה תוכלו למצוא מספר גדול של זוגות נעליים מסוגים שונים.
שמירה על ניקיון הנעליים היא פעולה חיונית גם במלתחת הנשים וגם הגברים! איך לנקות את הנעליים כמו שצריך? איך להסיר כתמים? כל התשובות מחכות לכם במאמר הבא.

כיצד להסיר כתמים מנעלי זמש?

נשפך לכם יין, צבע מאכל או כל גורם מכתם אחר על נעלי הזמש? אין צורך להילחץ ולהיכנס לפאניקה, את הכתם תוכלו להסיר באמצעות קמח תירס הסופח אליו למעשה את השמנוניות של הכתם. שפשפו את הנעל בעזרת קמח תירה וגם אתם תוכלו ליהנות מנעל זמש ללא כתמים וממראה מבריק.

כיצד תסירו כתמים מנעלי עור?

את הכתמים השונים המופיעים על נעלי העור שלכם תוכלו להסיר בעזרת אלכוהול רפואי טבול בקיסם אוזניים. מרחו את הנוזל על גבי האזור בנעל בו מופיע הכתם המתינו כחצי שעה לערך ונקו את האזור שוב בעזרת מטלית לחה או מגבונים לחים.

כיצד להחזיר את הלובן לנעליים?

נעליים לבנות מכל סוג ידועות כנעליים הנוטות המאבדות מהלובן שלהן במהירות. במקרים בהם סוליית הנעל הלבנה שלכם מלוכלכת או מאבדת מגוונה, אנו ממליצים לכם למרוח מעט משחת שיניים (מכל סוג) על גבי צידי הסוליות הלבנות ולאחר מכך שפשפו את צידי הסוליה בעזרת מברשת שיניים. במקרים בהם תרצו לנקות נעל לבנה המיוצרת מבד, כל שתדרשו לעשות הוא למרוח מעט משחת שיניים על גבי הבד, להמתין מספר דקות ולאחר מכן לשפשף את המשחה בעזרת מברשת שיניים ולראות את התוצאות במו עיניכם…

טיפים כלליים לשמירה על ניקיון הנעליים

  • מגבונים לחים לניקוי- על מנת לשמור על מראה נקי של נעלי הספורט או נעלי הנוחות מעור או בד, אנו ממליצים לכם לנקות אחת למספר ימים את כל חלקי הנעל באמצעות מגבונים לחים. מגבונים אלו המיועדים בין היתר לניקוי עור התינוק, אינם מכילים בתוכם חומרי ניקוי פעילים ולכן הם מהווים את האמצעי הנוח והנגיש ביותר לניקוי נעליים מכל סוג.
  • אחסנו את הנעליים בתוך קופסאות הנעליים המקוריות- זוגות הנעליים שלנו (בעיקר אלו אשר אינן מצויות בשימוש יומיומי) נוטות לצבור אבק ולכן מומלץ לאחסן אותם בתוך קופסאות הנעליים הנלוות לכל רכישת זוג נעליים חדשות. במקרים בהם לא עומדות לרשותכם קופסאות הנעליים המקוריות אנו ממליצים לכם לאחסן את זוגות הנעליים אשר אינן נמצאות בשימוש יומיומי בתוך ארונות נעליים ייעודיים.
  • חדשו את צבע הנעל באמצעות מברשות צבע ייעודיות- בעבר הרחוק, האבות והאמהות שלנו נהגו להחזיק בבית ערכה מקצועית לצחצוח נעליים אשר כללה בתוכה מספר משחות צבע ומברשות המותאמות לכל גוון צבע. כיום, תוכלו לרכוש מברשות צבע ייעודיות בגוונים שונים (שחור, לבן, חום ועוד) המגיעות עם ספוג עליון באמצעותו ניתן לחדש את צבע הנעל בכל רגע נתון.
  • הגנו על נעלי העור שלכם באמצעות וזלין- ולזין הינו חומר שימושי להגנה על נעלי עור מכל סוג ובעיקר על נעלי נשים מעור. מרחו שכבת ולזין מעת לעת באמצעות קיסם אוזניים וכך תוכלו להגן על שכבת העור מפני שריטות. את הווזלין מומלץ למרוח בעיקר באזורים הנוטים להשתפשף. הקפידו על מריחת שכבה אחידה של וזלין והימנעו משימוש יתר של משחת הווזלין על גבי הנעל.