fbpx

טיפים מנצחים לבחירת נעליים

Since teaming up with stylist Tara Swennen on her post-"Twilight" era aesthetic, Kristen Stewart's well-tailored and tomboyish looks have been particularly inspiring us.

נעליים – אביזר שימושי והכרחי לשמירה על בריאותכם הפיזית! על מנת שהנעליים אותן אתם רוכשים, יהיו בהתאמה מושלמת לסגנון חייכם.
במאמר הבא נסביר לכן כיצד תוכלו לבחור נעל שתתאים בדיוק עבורך.

כך תבחרו את הנעליים הבאות שלכם

נכנסתם אל חנות נעליים כדי לרכוש לעצמכם זוג נעליים, שישמשו אתכם במהלך היום יום? מצוין, זכרו את הנקודות הבאות ורכשו את מבוקשכם בהתאמה מלאה, רק כך תצליחו לענות על שני האלמנטים המתבקשים – האחד הוא בריאותכם והימנעות מנזקים בריאותיים הנובעים מרכישת נעליים לא מושכלת, ואילו השני הוא הענות לדרישות החברתיות והרצון שלכם להיות בצו האופנה.

  • רק אתם יודעים מה נוח לכם – כשאתם נכנסים לחנות נעליים אתם נחשפים למגוון נרחב של נעליים החל מנעלי ריצה, דרך נעלי בובה ועד נעלי עקב. למוכרים יהיו ההצעות וההמלצות שלהם, לחברה שבאה איתם לסיור בחנות יהיה את האימפקט שלה, אבל רק אתם יודעים מה באמת נוח לכם מהמגוון הנרחב. חשוב ואל לכם להתפשר על נוחות הנעליים ואת אותה הנוחות אתם יכולים להרגיש כבר במעמד מדידת הנעליים בחנות. אם מדדתם נעליים והן לא היו נוחות לכם, אל תחשבו שתתרגלו אליהם – רכישת נעליים לא נוחות היא נזק עבורכם הן ברמה הבריאותית והן ברמה הכלכלית.
  • חשבו על הסיבה לשמה אתם רוכשים נעליים – לא כל זוג נעליים מתאים לכל פעילות ועל כן חשוב להגיע ממוקדים למעמד הרכישה. אם הגעתם למצוא נעליים, שמתאימות לכל אירוע ולכל פעילות, שיקול הדעת שלכם הוא שיאפשר לכם לבחור את הנעליים להן אתם זקוקים בהתאם לפעילות הנדרשת. אם הבחירה היא בין נעלי עקב לנעלי ספורט הרי שאין בעיה להבחין בזוג הנעליים הנדרשות, אך אם הבחירה היא בין נעלי נשים באופן כללי, דהיינו נעליים המתאימות לאירוע, כאן הבעיה מתחילה להיות מעט יותר מורכבת, כך שעליכם לקחת בחשבון את גובה העקב המומלץ לכם באופן אישי (ביחס להרגלים וניסיון קודם), את סוג העקב הנדרש (עקב מחט , פלטפורמה וכיוצא בזאת). קחו בחשבון את הנוחות ואת משך הזמן שתנעלו את זוג הנעליים הללו. בכל הקשור לעקב, חשוב לדעת כי העקב זקוק לתמיכה ועל כן כדאי שהאזור בנעל שמחבק את העקב יהיה קשיח.
  • נתונים כלליים אודות הנעליים הבאות – משקל ורוחב הם פרמטר חשוב לבחירת הנעליים שלכם. בראש ובראשונה השתדלו לרכוש נעליים בעלות סוליה עבה ולא דקה וזאת כדי, שהנעל תצליח לבודד את הרגל מספיק גבוה מהרצפה עליה אתם דורכים. עוד נכון להקפיד ולרכוש נעל רחבה, שתאפשר מקום לכף רגל ולא תלחץ עליה וכמובן חשוב להקפיד ולרכוש נעליים קלות ככל האפשר (סביב ה- 150 גרם). נקודה נוספת שחשוב לקחת בחשבון היא הסוליה – הקפידו לרכוש נעליים בעלי סוליה גמישה אשר מצליחה למנוע זעזועים.
  • נעזרים במדרסים ? לא כל זוג נעליים מתאים לכם. כדי להיות בטוחים וליהנות מנוחות מרבית במקרים בהם אתם נעזרים במדרסים, מומלץ לרכוש נעליים בעלי רפידה נשלפת, כך תוכלו בקלות להכניס את המדרסים במקום הרפידות.

לסיכום – בין אם החלטתם לרכוש נעליים אונליין ובין אם אתם ניגשים פיזית לחנות הנעליים, עליכם לקחת בחשבון את הפרמטרים שהזכרנו לעיל, כך תצליחו ליהנות מרכישה מוצלחת בטווח הקצר והארוך גם יחד.