fbpx

גם יפה וגם נוחה – המדריך לנעל המושלמת

מרבית האנשים מאמינים כי נעל נוחה היא אינה נעל יפה!
בכתבה הבא אנחנו רוצים לספר לכן שיש לכן אופציות כי ניתן למצוא נעליים כאלו ואפילו די בקלות!

מרבית האנשים מאמינים – ולא בצדק – כי נעל נוחה היא אינה נעל יפה ולכן מראש מוותרים על מציאת הנעל המושלמת וזו שתצליח להיות הנוחה והיפה כאחת. המחשבה הזו היא שגויה ומאוד לא נכונה, שכן לא מעט נעליים הן יפות ונוחות כאחד. בכתבה הבאה אנחנו רוצים לספר לכם שיש לכן אופציה ולהפיח בכולם את התקווה כי ניתן למצוא נעליים כאלו ודיי בקלות למעשה. אז אם גם אתם ואתן, איבדתם את התקווה לאתר נעלי נוחות יפות, זו בדיוק הכתבה עבורכם ואנחנו נשמח אם תצטרפו אלינו לקריאה מהירה ונעימה אודות נעליים פונקציונאליות ויפות. גרבו את הגרביים והיכנו להיכנס לנעליים שלא חשבתם שתמצאו…

דבר ראשון – לא מוותרים

אנחנו תמיד רוצים להראות יפה ומשום מה למדנו לחיות עם המחשבה שלהיות יפה זה כרוך בהקרבות (בעיקר כאבים ואי נוחות) אך למעשה המציאות אינה כך ולא מעט יצרני נעליים רוצים לשנות את התפיסה השגויה הזו. נכון, לא כולם מצליחים וכל כף רגל שונה מכף רגל אחרת ובעלת מושגי נוחות ויופי שונים ואף הפוכים, אך דעו כי ניתן למצוא לכל כף רגל את הנעל המתאימה לה וזו שתראה יפה ותהייה נוחה. להראות יפה ומטופח, לא בהכרח אומר שיש להזניח את הבריאות אפילו אם זה רק לכמה שעות של אירוע או ראיון עבודה. הקרבה והזנחה של הבריאות, תעלה ביוקר ואינה משתלמת.

סוגי נעליים

אחד הפריטים המגוונים ביותר הוא דווקא הנעליים וניתן לאתר אלפי סגנונות נעליים שונים, בין אלו נמצא בין היתר:

  • נעלי נוחות – נעליים הנחשבות לנעליים נוחות ובריאות לכף הרגל. בעבר, נעלי הנוחות היו נעליים בעלות מראה מגושם אך כפי שאתם כבר יכולים לתאר לעצמכם, אין זה כך יותר וזה גם לא חייב להיות האחד בתמורה לאחר.
  • סנדלי נשים – סנדלים המתאימים ליום יום ומהווים דרך נוחה להישאר מאווררים ולהציג את כפות הרגליים.
  • נעלי עקב – עולם רחב ושלם של נעליים בעלי אלפי סוגי עקב, חלקם יהיו עקב נמוך, אחרות עקב גבוה, עקב רחב, עקב שפיץ ועוד.
  • כפכפים לנשים – בשנים האחרונות, מדובר בעידן הפכפכים ולכולם יש זוג כפכפים אחד לפחות ואנו עושים בהם שימוש תדיר מאוד.

אתן הכי יפות כשנוח לכן

מעבר למראה, יופי נמדד ומוצג גם בהרגשה הפנימית. לא מעט אנשים מוצאים את עצמם בסיטואציות בהן הם התהדרו והתגנדרו אך המצב כל כך לא נוח להם שכל צעד שני מלווה בעצירה וכאבים ואז כל היופי שבעולם לא יעזור כאשר אתם שרויים בכאבים, הפנים שלכם פשוט לא ישדרו נוחות, נעימות ויופי.
הדבר החשוב ביותר לעשות בעת בחירת נעליים הוא למדוד אותן ולהרגיש אותן על הרגל. נעליים זה פריט מאוד מבלבל ורק לאחר נעילה ניתן לדעת האם הנעל נוחה ואכן מתאימה לכף הרגל שלכן ספציפית. אין בנעלים יותר מדיי סודות, או שהן נוחות או שהן לא נוחות וכיום ניתן למצוא נעליים נוחות שהן יפות – הזוג האולטימטיבי שכל אחת ואחד רוצה.
אחרי שככה סקרנו את עולם הנעליים הנוחות והיפות כאחד, הגיע הזמן לספר לכם היכן ניתן למצוא אותן… אז היכן תוכלו למצוא נעליים יפות ונוחות כאחד, רשת ניוז שוז היא הימור בטוח וכזו שמצליחה לשלב את שני העולמות יחדיו ובעיקר לדאוג לבריאות כף הרגל שלכן. אנו מציעים לכם לקפוץ לאחת מחנויות הרשת ולבחון את ההיצע הקיים, סביר להניח כי תחזרו עם ידיים מלאות וסוף סוף תבינו שיש דבר כזה נעליים נוחות שהן יפות או נעליים יפות שהן נוחות – כך או אחרת, התוצאה תהייה לשביעות רצונכם ורצונכן.